Navigation


RSS : Articles / Comments


ASAT Yang Terbilang di ABS!

Rabu, April 29, 2009, Posted by mr. admin, One Comment

Setelah melalui perancangan yang memakan masa berhari-hari, ABS telah berjaya menganjurkan program Anugerah Seri Asrama Terbilang (ASAT) peringkat Daerah Temerloh. Alhamdulillah, semua berjalan lancar.

Saya nak ambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada pelajar-pelajar yang telah membantu menjayakan majlis ni. Terima kasih daun keladi, lain kali memang nak mintak tolong lagi :-). Kalau takde pelajar-pelajar yang membantu, teruk jugak cikgu-cikgu ABS.

Saya berkesempatan merakam sekeping dua gambar untuk tatapan semua. Kat bawah artikel ni saya ada buatkan rakaman video sepanjang perjalanan aktiviti ASAT tadi. Ok, selamat menonton! Adiossssss! :-)

Tu diaaa...Cikgu Norsiah sedang memantau pembantunya membuat jualan sempena ASAT. Orang kata, faktor yang membuatkan muffin Cikgu Norsiah sold out, bukan disebabkan kesedapannya saja. Tapi disebabkan ada sorang mamat baju merah yang tolong jual. Ada yang kata dia ada bakat macam mamak Old Town, hehehe..

Meriah walaupun panas..

Video khas buat tontonan semua. Tadaaaa....! :-)


One Comment

[M] [A] [Y] [A] @ 2 Mei 2009 pada 11:58 PG

ASAT ari tu mmg best n happening gler tp syg skolah kte pnya performance sgt2 m'malukan.
sy dgr cite, sumenya b'punca dr xckp lthn...
klu tgk bdk bola thn ney mmg m'banggakan.coz diorg ckp2 byk latihan.so,sy kurang b'puas ati dgn prestasi pelajar asrama skolah kte yg kurang menonjol.ABS hnya menang sorakkan tp persembahan hampeh..
harap2 komen cy ney dpt m'bina semangat pelajar2 utk bangkit menaikkan nma ABS mcm zaman k'gemilangannya dlu